Super XML Export

 

Super XML Export

1. Имиджът на твоите продукти зависи от теб

Като доставчик ти ще разпространяваш твоите продукти и снимки в десетки онлайн магазини по напълно автоматичен начин, директно, без съдействие на програмисти и без технически знания. Твоите продукти ще се показват точно както ти желаеш - с имена, описания, снимки, цени и характеристики които ти си заложил. Интеграцията с доставчици поддържа синхронизация на всичко:

* име на продукт
* снимки
* производител
* категория
* описания
* крайна клиентска цена
* дистрибуторска цена
* SEO мета тагове
* количества в наличност
* опции
Напр. обувки с размер 42, 43, 44 и т.н.
* продуктови класове и атрибути
Напр. компютри с памет 8GB и процесор Intel
* варианти
Напр. рокли с размер S, M, L и цвят Бял и Черен
* етикети за наличност
Напр. наличен, на склад, на склад при доставчик, остават само 4 броя, по заявка и т.н.

2. Цени на едро по индивидуална схема


Определяш цени на едро по индивидуална схема за всеки дилър съобразно твоята търговска политика. Може да посочиш отстъпка от крайна клиентска цена, или надценка върху твоята цена за дилъри. Освен това може да даваш различни отстъпки / надценки за конкретни продукти, категории, производители. Тези цени автоматично ще се прилагат при синхронизация с дилърските е-магазини.


3. Синхронизация на пълен или частичен асортимент от твоите продукти


За всеки дилър ти сам решаваш дали ще пуснеш всичките си продукти в неговия е-магазин или само избрана конкретна категория, конкретни продукти или производители. В повечето случаи дилърите ще са щастливи да получат пълна и прилежна информация за целия ти асортимент.


4. Синхронизация по график или на поискване

Продукти, снимки, цени, наличности и всички други данни, с които ти разполагаш, се обновяват в дилърските е-магазини съобразно графика на всеки дилър, или на поискване при ръчно активиране на синхронизация от страна на дилъра.


5. Аварийно активиране на
синхронизация

Какво ще стане ако току-що си актуализирал цените на всичките си продукти със сезонно 20% намаление, а по разписание синхронизацията в дилърските а-магазини е чак след 2 дни? Едва ли ще искаш да губиш време, да изпускаш продажби и кротко да чакаш плановото обновяване. За щастие за такива случаи има аварийно активиране на синхронизация.

6. Мигновено спиране на изчерпани
продукти

Следвайки примера от предходната точка, ти си направил сезонно намаление и си актуализирал продуктите си с новата ниска цена във всички дилърски е-магазини. Ако твоето сезонно намаление е неустоимо, много е вероятно твоите дилъри бързо-бързо да разпродадат наличните количества. В такава ситуация ти можеш да ползваш функцията „мигновено спиране на изчерпани продукти“.

 

7. Отчети за пазарното търсене

Няколко умни отчета ти помагат да разбереш КОЛКО и КОИ продукти се разглеждат най-много от крайните клиенти.

За целта имаш отчети за:
* Общ брой преглеждания на продукти по дилър
* Преглеждания по продукт по дилър / всички дилъри
* Преглеждания по категория по дилър / всички дилъри
* Преглеждания по производител по дилър / всички дилъри

 

8. Отчети за старанието на дилърите

Няколко умни отчета ти помагат да разбереш:
* ДАЛИ твоите продукти се промотират подобаващо от всеки отделен дилър
* Кой дилър какви ПРОДАЖБИ прави;

За целта имаш отчети за:
* Общ брой преглеждания на продукти по дилър
* Продажби по продукт по дилър / всички дилъри
* Продажби по категория по дилър / всички дилъри
* Продажби по производител по дилър / всички дилъри

9. Процент на поръчваемост

Чудиш ли се ЗАЩО някои от продуктите ти се продават успешно, а други не? Ние ще ти помогнем да си отговориш на този въпрос – в твоя Super XML Export има отчет, показващ съотношението Преглеждания на страница / Продажби, т.е. процент на поръчваемост. Отчетът е по дилър, за всички дилъри и за твоите директни продажби.

Практически с този отчет ти ще разбереш дали твоите продукти са показани, представени, ценообразувани по правилния начин.

10. Може да подобряваш е-магазина
си постоянно

Може да попълваш и актуализираш продуктова информация с каквато честота искаш – всичко се обновява безпроблемно. Когато започнеш да продаваш в Интернет скоро ще получиш обратна връзка и идеи от дилъри, и от клиенти, какво може да се подобри в представянето на продуктите ти. Подобренията, които ще правиш в твоя е-магазин автоматично ще се разпространят към дилърските магазини при следващата синхронизация. Промените може да се разпространят и моментално чрез аварийно активиране на синхронизация. В други случаи стават и неволни грешки, които ти можеш да отстраниш своевременно след сигнал от дилъри.

 

11. Поръчките от дилърите идват автоматично при теб


Ако ти и твоите дилъри сте съгласни, имате възможност за автоматично прехвърляне н поръчка от е-магазина на дилъра към твоя е-магазин. По такъв начин във възможно най-кратък срок и без недоразумения ти ще можеш да изпратиш поръчката към дилъра или към крайния клиент.